ايران قهرمان فوتبال دانش آموزي آسيا شد
تاريخ : پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, | 20:15 | نویسنده : mohammad mahdi

 تیم فوتبال دانش آموزان ایران با پيرزوزي دو بر صفر در مقابل تايلند به مقام قهرماني مسابقات دانش آموزي آسيا رسيد.

 
 فینال چهلمین دوره فوتبال قهرمانی دانش آموزان آسیا صبح امروز پنجشنبه در مجموعه ورزشی باهنر برگزار شد و ایران موفق شد با نتیجه 2 بر صفر تایلند را شکست بدهد و به مقام قهرمانی برسد. آرمین سهرابیان در دقیقه 38 و مازیار حسین نشتایی در دقیقه 55 دو گل ایران را به ثمر رساندند. ایران پیش از این موفق شده بود اندونزی، سریلانکا، کره جنوبی، پاکستان و چین را شکست بدهد و به فینال برسد.
 
  ديدار دو تيم ايران و تايلند از ساعت 9 صبح در ورزشگاه باهنر آغاز شد 
 
 تیم فوتبال ایران با یک گل، نیمه اول را به رختکن رفت. تیم ملی فوتبال مدارس ایران در نیمه دوم، برای دومین بار دروازه تایلند را باز کرد. با سوت داور ايران به مقام قهرماني مسابقات آسيائي رسيد .
در چهلمین دوره این مسابقات که برای اولین بار به میزبانی ایران برگزار شد، تیم‌های تایلند، چین، مالزی، هنگ کنگ، برونئی، کره جنوبی، اندونزی، سریلانکا، پاکستان و ایران حضور داشتند.
 
حاشيه هاي فينال مسابقات آسيا
 
حضور کيومرث هاشمي معاون تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش به همراه پرويز مظلومي ،حسن روشن ، مهدي محمد نبي دبير کل 
 
فدراسيون فوتبال، بهروان سرپرست سازمان ليگ برتر فوتبال، بهرام افشار زاده دبير کل کميته ملي المپيک ،معيني،و تني چند از مسئولان 
 
آموزش و پرورش در اين مراسم حضور داشتند.
 
 
پس از اهداء جوائز به تيمهاي اول تا سوم مسابقات مراسم اختتاميه برگزار شد.تيم کره جنوبي با پيروزي بر تيم چين به مقام سوم اين رقابتها دست يافت
 
جام قهرمانی آسیا به خانواده های داغدار حادثه بروجن تقدیم شد
 
 اعضای تیم فوتبال دانش آموزان ایران در آیین اختتامیه مسابقه های قهرمانی دانش آموزان آسیا در تهران، جام قهرمانی این رقابت ها را به خانواده های داغدیده حادثه اتوبوس راهیان نور در شهرستان بروجن تقدیم کردند.
 
 آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقه های فوتبال قهرمانی دانش آموزان آسیا امروز (پنجشنبه) در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد و پس از اهدای جام قهرمانی مسابقه ها به تیم فوتبال دانش آموزان ایران، کاپیتان این تیم به نمایندگی از اعضای تیم دانش آموزان ایران، جام قهرمانی را به خانواده های داغدار بروجنی تقدیم کرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: